viernes, 24 de septiembre de 2010

Entre mars i muntanyes

Els Amics de les Arts me xiflen.

M'agrada que les seues lletres me parlin de pringats que no se mengen un rosco, que queden amb ridícul davant de la noia que els agrada. També solen fer referència a los pensaments que tenim tots de vegades però que no mos atrevim a dir-los en veu alta, per allò de la correcció política (per exemple, quan fan referències a les ex-parelles, comparant-les amb les actuals! Estos tíos són molt valents!)

Però lo tema recurrent dintre del seu repertori que més m'agrada és l'apegament als ídols de la seua l'adol.lescència que, mira per on, són los mateixos que los meus... Dintre de este subgrup destaca la cançò Entre Mars i Muntanyes, que està dedicada a lo simpatiquíssim Son Goku (per supost, el d'abans de Z, Super Guerrers i atres mandangues).

Lo tema és que m'he animat a fer un dibuixet inspirat amb la lletra de la cançò i los dibuixos del mític Toriyama. He fet varies versions que, si voleu vere-les més grans, només heu de clicar al seu damunt.

Primer vos ensenyo lo dibuix original escanejat (se suposa que es lo Drac Xeron amb los components del grup) 


Després he acolorit lo dibuix amb tonalitats de grisos...



Una versió de color rosa...

 

Lo dibuix a dos colors...



Bueno, vos dixo finalment amb un vídeo de la cançò montat per un aficionat



Ah! La lletra des de lyricsmania.com...

Si del món tots els desitjos
en pogués triar un de sol
jo voldria ser en Son Goku
jo voldria ser un heroi

Per poder anar amb nuvol kinton
tenir càpsules Hoi Boi
i tocar-te les calcetes comprovar que no ets un noi, que no ets un noi

I anar a ca el Fullet Tortuga
i entrenar-me pel torneig
fer pels arbres ziga-zaga
i al matí repartir llet
i que em surti el Kame-hame
i guanyar tots els dolents perque dormis ben tranquila
i els dos som prou valents

Per volar per mars i muntanyes i per tot l'univers
intentant aconseguir
la bola de drac

No hay comentarios: