domingo, 4 de julio de 2010

Dibuixos de fi de setmana

Bé, no dibuixo tot lo que m'agradaria. Entre la faena, lo màster i lo perruno que se torna un amb esta calor, se fa difícil posar-se a fer cosetes por amor al arte.

En fins, fa uns quants dies uns amics me van demanar que els hi fessa un dibuix adaptant un dels famossíssims murals de tebeo de Brussel.les. Me van passar unes quantes possibilitats i, com que són parella, m'ha paregut que este mural podia ser lo més adequat:



Este mural está creat per l'autor de còmics Frank Pé, i és un dels més coneguts de la ciutat, a l'estar ubicat al mateix carrer Broussaille. Diuen que va ser lo primer mural de tebeo que es va inaugurar, l'any 1991

Me vaig posar manos a la obra este divendres, hi ahir dissabte a altes hores de la matinada, lo vaig acabar. Esta vegada he optat per fer lo dibuix a mà i acolorirlo amb lo Gimp (no és lo Photoshop però ni falta que li fa).

Este dibuix es l'original a paper, llapis i rotuladors, escanejat:



Después d'unes quantes horetes i uns quants retocs, lo dibuix acolorit queda així:



Finalment, tenim lo dibuix integrat a la fotografia original:

5 comentarios:

Unknown dijo...

grande Toñejo!!!!!!!!!!!

Unknown dijo...

si t dixes lo kurro, dedica't això!!

Lain_Coubert dijo...

M'alegro que t'agrade!!!

Anónimo dijo...

Ets un artista!! Molt guapo :)

Bego

Lain_Coubert dijo...

Guapo?
Jo o lo dibuix?