jueves, 26 de abril de 2007

Franco Battiato

Quins records!! Quanta nostalgia!! El seu estil és inconfundible: em va impactar les seues ulleres de pasta i el seu cabell estil "estropajo"; la seua pell bruna i la cara allargada i angulosa me recorda moltíssim a John Turturro

Les seues letres em transmeten melanconia, però també molt bon rollo i un txic de ironia, com si no s'acabés de prendre en serio a sí mateix. És un ésser extrany dels enyorats vuitanta que no li importa ballar seguin coreografies totalment antiestètiques

Me cau bé este paio...


FRANCO BATTIATO - YO QUIERO VERTE DANZAR - ZappInternet

Un huevo de videoclips a zapp internet

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Franco Battiato es un cantautor collonut. A mi tambe m'agrada moltTe un missatge a comunicar i el resto no es tan important per ell em dona l'impressio ...

MazingerZ dijo...

Des de lueg és un tio que transmet bon rotllo, per molt feo que sigue. M'agrada molt la seua música encara que sigue una mica antiga...

MazingerZ dijo...

Des de lueg és un tio que transmet bon rotllo, per molt feo que sigue. M'agrada molt la seua música encara que sigue una mica antiga...